1. 2017-07-06 foto

Jaarverslag 2016

Benieuwd naar de ontwikkelingen en resultaten van het UC in 2016? Veel informatie daarover is te vinden in het  Jaarverslag 2016 .

2016 was voor het UC een jaar met veel wisselingen in bestuur en directie. Desondanks hebben we grote stappen gezet in de realisatie van de doelstellingen van ons Strategisch Beleidsplan 2015-2020. Op beide sectoren zijn ontwikkelingen in volle gang om te komen tot meer gepersonaliseerd leren in een zogenaamd ‘Udens model’, terwijl we tegelijkertijd de kwaliteit op orde houden. Dat vraagt veel van de organisatie en vooral van onze collega’s. We zijn er trots op hoe zij deze mooie resultaten hebben weten te verwezenlijken.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben over dit Jaarverslag, dan horen wij die graag – want er is altijd ruimte voor verbetering! Reageren kan naar directeur-bestuurder Ad van Kemenade, de sectordirecties of naar beleidsmedewerker Annemie van de Moosdijk (a.vandemoosdijk@udenscollege.nl).

2. Terug naar overzicht

3. 2017-10-11

Interactieve ouderavond 15 november

4. 2017-10-09

Stand van zaken 1

5. 2017-10-03

UC vmbo Goed volgens inspectie

6. 2017-10-03

Inspectie positief over UC

7. 2017-09-22

UC More | info op 26 & 30 okt: meld je aan!